2010. május 5., szerda

Anyák napja!



Tegnap volt az oviban az Anyák napja.Hát mit mondjak nagyot csalódtam az óvodában!Minden gyereknek készítettek egy kis bekeretezett kézlenyomatos képet.Ez volt az egyik ajándék amit adtak.Csak pont az én gyermekemnek törték el a "művét" az óvónők.Nem tudom miért tesznek egy-két gyerekkel kivételt.Azért mert xy-nak az apja vagy anyja dr. hakapeszi.Annyira undorítónak tartom az ilyet és az ilyen embereket.Persze mentegetőztek hogy majd újra megcsinálják.Erre kíváncsi leszek!Előző nap a gyerek úgy jött haza az oviból,hogy még a füléből is csorgott a homok!Úgy ebédeltették meg az óvónénik.hogy észre sem vették.Nagyszerű alig van gyerek a csoportban mert többen betegek max.5-6 gyerek jut egy felnőttre nem igaz hogy nem tudnak rájuk figyelni!Az anyák napjához visszatérve.Semmivel nem kínáltak meg senkit.Egy fél óra bambulás után átszaladt az egyik dajka a boltba,cukorért és citromléért és készítettek a szülőknek limonádét.Ha tudtam volna akkor csinálok egy tepsi sütit és beviszem.Én személy szerint nagyon kínosan éreztem magamat,de láttam hogy a többi szülő is várta volna.Erre az óvónénik gondolom ők is látták mi van "megvendégeltek " bennünket a gyerekek meg nem evett ebédjükkel.Egyszóval szuper volt.Nem is érdekel a lényeg az hogy az én kis bogaraim jól érezték magukat!!Nekem ez a legfontosabb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése