2010. szeptember 30., csütörtök

Vírus

A hétvégére betegek lettek a csajok.A nagyobbik lányom hazahozott az oviból egy csúnya vírust.Ami torokfájással és lázzal jár.Én is elkaptam nehogy kimaradjak belőle,de inkább én legyek beteg mint ők.Nyomtam én is az ágyat két napig.Enni sem ettem szinte semmit,bár ha egy hétig sem ennék akkor sem látszódna meg szokták mondani:)Még mindig fáj a torkom nyelni továbbra sem tudok.Remélem már a hétvégére kijövök belőle.A jövőhéten rendezik meg az őszi nagyvásárt itt nálunk.Várom is meg nem is.Csak úgy kettesben az apjukkal el is sétálgatnék na de két aprósággal akiknek minden asztalnál kellene valamit venni:)?Bár mondjuk a férjem nem egy sétálgatós típus.Viszont imádja a lányait és olyan mint egy nagy gyerek neki is minden játék megtetszik:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése