2010. június 28., hétfő

érdek...

Van az ismerőseim között egy csajszi akinek van egy barátja.Illetve most ismerte meg egy hete de már a csaj "kedves" anyukája el van olvadva tőlük.Úgy kezeli ezt a dolgot mintha házasság lenne a vége.Eltervezte,hogy a lányának ezt a fiút kell "megfogni" mert hogy a srácék állítólag gazdagok.Szegény srácot már előre sajnálom ha besétál a csapdába.Én nem hiszek az ilyen érdekházasságban,vagy kapcsolatban.Nekem nagyon műnek tűnik.Nagyon fiatal a srác a csajszi meg 3 évvel idősebb.Ez még nem is baj ,de nem szabad valakit belekényszeríteni egy ilyenbe.Még ki sem élte magát egyikük sem.A mostani fiatalok húszon egy -két évesen még nagyon gyerekesek.Teljesen kitolódott a házassági és a szülési korhatár is.Amikor már gondoskodó szülő válik valakiből akkor kell vállalni gyereket .Persze az sem utolsó ha szerelmes is az ember.Szóval olyan 28-30 körül,de ez csak az én véleményem.Én 28 voltam amikor megszületett az első lányom és úgy érzem nem szalasztottam el semmit.Én 20 évesen nem tudtam volna magamat anyának elképzelni.Pedig az én anyukám 20 évesen szült meg engem,de hát 33 évvel ezelőtt más volt minden.És mire az én gyerekeim is felnőnek addigra megint változik a világ,remélem jó irányban!Visszatérve a csajszira szerintem nem sok hétvégéjük lesz együtt,de sosem lehet tudni mit hoz a holnap!Sok szerencsét nekik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése