2010. június 7., hétfő

Osztálytalálkozó



Szombaton megvolt a várva várt találkozó!Este 18-tól kezdődött és majdnem éjfél volt amikor hazaértem.Nagyon jól éreztem magamat.Szerintem a csajok szinte semmit sem változtak,a fiúk viszont "megemberesedtek".Nagyon sok lánynak van már gyereke egy kettő esetleg három van akinek még nincs.A fiúk közül is van egy kettő akinek nincsen családja és teljesen egyedül él.Ott volt az osztályfőnőkünk is.Az akivel a legjobb barátságban voltam csajszi sem változott semmit pedig 3 fia is van.Második férje egy indiai szakács aki itt dolgozik a város egyik éttermében.Majd egyszer kiróbálom a konyhájukat bár én inkább a kínait kaját szeretem jobban
, de ha van benne hús és sok zöldség és ráadásul jó chilis is akkor jöhet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése