2011. május 14., szombat

Ízözön

Ma nagyon fincsiket főztem sütöttem.Nagyon szeretem a csípős kajákat és a salátákat.Most mindenből volt felhozatal:)
Csirkemell falatkákat sütöttem mexicói csípős szósszal.Aztán sült tarja,paradicsomsalátával.A múlthéten lassagne volt azt is imádja a család csak nem akartam már megint elkészíteni.Szóval ma is kopik a toalettpapír ha ezeket mindet bepakoljuk:)

Csirkés taco receptje:
Csirkés taco recept

hozzávalók 4 főre

elkészítés

  1. A csirkemellet apró kockákra vágjuk, egy tálban összekeverjük a fűszerkeverékkel és az olívaolajjal, félretesszük, 10 percig állni hagyjuk.
  2. Közben lereszeljük a sajtot (finom lyukú reszelőn) és a megmosott jégsaláta leveleket apró darabokra tépkedjük. A sütőt előmelegítjük 125 ºC-ra, s majd míg a húst pirítjuk, a Taco shell-eket a sütőben átmelegítjük.
  3. Egy nagy serpenyőt szárazon felhevítünk, beleöntjük a fűszeres-olajos csirkemell-kockákat és néhány perc alatt megpirítjuk, a végén hozzáadjuk a kukoricát és a babot is.
  4. A taco shell-eket megtöltjük a pirított csirkehússal. Tejföllel, Tabasco szósszal, reszelt sajttal, guacamole-val és salátával kínáljuk (ki-ki saját magának ízlés szerint adagolja ez utóbbiakat)
Igaz nem ezt készítettem el de ez sem rossz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése