2011. május 27., péntek

Változás

Most jutottam el odáig,hogy befessem a hajamat egy sötétebb árnyalatúra.Mindig is idegenkedtem a fekete hajszíntől,olyan boszis:)Igaz az enyém trüffeles barna színű lett,de ez egy kicsit az én hajamon feketésnek hat.Szóval boszisodom:)Tegnap nagy "unalmamban" a körmömet is megfestettem ez az egyik nagy hobbim a pingálás:)Kaptam egy díszítő ecsetet illetve ez egy ceruza aminek az egyik végén egy tűből jön ki a lakk ,a másik végén pedig egy ecset van és azzal lehet dekorálni.Nagyon szép lett!A hétvégén gyereknap lesz és elmegyünk egy kicsit "bulizni" a családdal.Már nagyon várom.Ebédelni megyünk egy lovas farm melletti csárdába.A kisebbik lányom meg van zavarodva a lovakért:)Remélem az eső nem fog esni és minden jól sikerül:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése