2011. május 28., szombat

Piac


Ma piacon voltam.Legalább 10 éve nem voltam ezen a piacon.Nem sokat vesztettem!
Nagyon megváltozott minden.Teljesen le van pusztulva tiszta retek mindenhol.
Egy pár ruha árus van a többi használt műszaki dolgokat és rozsdás csavarokat ,valamint "RETROS" dolgokat árul.Vettem magamnak egy fehér nyári nacit meg egy blúzt,na meg a csajoknak egy-két apróságot.A piaccal szemben volt egy kínai ruhás bolt.Oda is benéztem rengetegen voltak.Sok minden volt az igaz nekem csak a cipők és a táskák tetszettek!
Most a névnapomra vettem magamnak egy táskát.Ezt nem a piacon vettem.
Jó nagy mert hogy néz ki egy nagydarab nő egy kicsi táskával jegyezte meg a táskát eladó nő nekem.De kedves,hogy puffadjon fel:):)
Mondtam is neki én azért veszem ezt a táskát,hogy eltakarja a hasamat:):)
Na erről ennyit.Mindent összevetve jó volt a napom a többi meg nem számít!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése