2011. február 23., szerda

Klubbok

Ma a kisebbik lányommal baba-mama klubban voltam az oviban.Nagyon jó volt.Lassan szokni kell az ovit igaz még csak decembertől járhat,de azért nagyon élvezi.Van egy másik baba-mama klub is ahova járunk.Az minden héten egyszer van ez az ovis meg csak havonta.
Nagyon sok gyerek volt ott.Ahogy elnéztem őket nagyon anyásak voltak.Persze volt egy-két nagyszájú kisember,akik megküzdöttek a játékokért.A többség még csak 2 éves.
Közben amíg játszottunk én az ablakon kukucskáltam kifelé,és meg is találtam az én nagylányomat az udvaron játszott a többiekkel.3-4 csajszi vette körül és lelkesen magyarázott mindenki.Úgy szerettem volna hallani miről beszélnek,mert itthon nem mindig beszél arról,hogy mi történt az oviban.
Tegnap este elmentünk a barátnőmékhez.
Na onnan sem lehetett őket kirobbantani.
Össze-vissza rohangáltak a hosszú folyosójukon!
Meg is lett az eredménye,mert amikor hazaértünk fürcsi után egyből elaludtak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése