• 1 csomag babapiskóta
  • 1/2 rumaroma
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 1 csomag vaníliás puding
  • 4-5 evőkanál darált dió
  • mazsola (ízlés szerint)
  • 1 l tej
  • 6 evőkanál cukor
  • 2 dl tejszín
  • 1 csomag habfixáló
  • csokiöntet
  • Elkészítés:

    1/2 l tejet felmelegítek, beleteszem a rumaromát, 3 evőkanál cukrot, és a vaníliás cukrot. Miután összekevertem, fogok egy csatos tortaformát, a babapiskótát egyenként belerakom a rumos tejbe, és a tortaformába teszem. Az oldalainál felállítom (ez lesz a széle), középen pedig szorosan egymás mellé lefektetem. Rászórom a beáztatott mazsolát, diót, és a csokiöntetet.

    A megmaradt cukorból és tejből elkészítem a vaníliás pudingot. Forrón ráöntöm a babapiskótára, és hűlni hagyom. A tejszínt az előírásoknak megfelelően elkészítem, hozzáadom a habfixet - majd beteszem a hűtőbe, mert jobb hidegen dolgozni vele. Ha a puding kihűlt, és a tejszín is lehűlt, ezekkel díszítem a tortát. Végül a kész finomságot beteszem a hűtőbe. Csak másnap veszem le a kapcsot a tortaformáról.