2010. november 26., péntek

Se veled se nélküled....

Az egyik unokatestvéremnek volt egy barátja.Illetve az anyukája erőltetésével lett.Végig néztem a kínlódását a sráccal.Hát mit mondjak nekem is van két lányom ,de biztosan nem fogok beleszólni,hogy mikor és kibe legyen szerelmes.Most mennyivel jobb neki?Elhagyta a srác,mert szerintem rájött hogy az anyja irányít mindent.Én is megijednék egy ilyen kapcsolattól,de még ráér 25 éves.Előtte az élet .Csak azt sajnálom,hogy ilyen anyja van,aki mindenbe beleszól.Mindenkit kibeszél csak őt magát tartja valakinek,pedig aki ismeri az magasról lesz...a!Köztük én is.Nekem is volt egy-két olyan eset ahol szerepelt és örült ha nekem nem jött össze valami.Ma már nem érdekel.Megedződtem már annyira,hogy csak mosolygok az ilyen embereken.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése